τα τραγούδια ...... της ζωής μου (1)


Στίχοι: Μαρία Πολυδούρη
Μουσική: Δημήτρης Παπαδημητρίου
Πρώτη εκτέλεση: Ελευθερία Αρβανιτάκη
Δεν τραγουδώ παρά γιατί μ' αγάπησες - σε περασμένα χρόνια.
Και σε ήλιο, σε καλοκαιριού προμάντεμα - και σε βροχή, σε χιόνια,
δεν τραγουδώ παρά γιατί μ' αγάπησες.

Μόνο γιατί με κράτησες στα χέρια σου - μια νύχτα και με φίλησες στο στόμα,
μόνο γι' αυτό είμαι σαν κρίνο ολάνοιχτο - κι έχω ένα ρίγος στην ψυχή μου ακόμα,
μόνο γιατί με κράτησες στα χέρια σου.



Στην άχαρη ζωή την ανεκπλήρωτη - μένα η ζωή πληρώθη.
Μόνο γιατί μ' αγάπησες γεννήθηκα.

Μονάχα για τη διαλεχτήν αγάπη σου - μου χάρισε η αυγή ρόδα στα χέρια.
Για να φωτίσω μια στιγμή το δρόμο σου - μου γέμισε τα μάτια η νύχτα αστέρια,
μονάχα για τη διαλεχτήν αγάπη σου.


http://www.youtube.com/watch?v=7ylNU4Bc_-0
Μόνο γιατί όπως πέρναγα με καμάρωσες και στη ματιά σου να περνάει
είδα τη λυγερή σκιά μου ως όνειρο - να παίζει, να πονάει,
μόνο γιατί όπως πέρναγα με καμάρωσες.

Γιατί, μόνο γιατί σε σεναν άρεσε - γι' αυτό έμειν' ωραίο το πέρασμά μου.
Σα να μ' ακολουθούσες όπου πήγαινα - σα να περνούσες κάπου εκεί σιμά μου.
Μόνο γιατί σε σεναν άρεσε.
Μόνο γιατί μ' αγάπησες γεννήθηκα - γι' αυτό η ζωή μου εδόθη.

Στίχοι: Μανώλης Ρασούλης
Μουσική: Μάνος Λοΐζος
Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου

Όλα σε θυμίζουν, απλά κι αγαπημένα, πράγματα δικά σου, καθημερινά
σαν να περιμένουν κι αυτά μαζί μ’ εμένα - νά ’ρθεις κι ας χαράξει για στερνή φορά.

Όλη μας η αγάπη την κάμαρα γεμίζει - σαν ένα τραγούδι που λέγαμε κι οι δυο,
πρόσωπα και λόγια και τ’ όνειρο που τρίζει, - σαν θα ξημερώσει τι θα ’ν’ αληθινό.


Όλα σε θυμίζουν, απλά κι αγαπημένα, - πράγματα δικά σου, καθημερινά.

Όλα σε θυμίζουν, κι οι πιο καλοί μας φίλοι. -Άλλος στην ταβέρνα, άλλος σινεμά.
Μόνη μου διαβάζω το γράμμα που ’χες στείλει - πριν να φιληθούμε πρώτη μας φορά.

Όλη μας η αγάπη την κάμαρα γεμίζει - σαν ένα τραγούδι που λέγαμε κι οι δυο,
πρόσωπα και λόγια και τ’ όνειρο που τρίζει, - σαν θα ξημερώσει τι θα ’ν’ αληθινό.

Όλα σε θυμίζουν, απλά κι αγαπημένα, πράγματα δικά σου, καθημερινά.

http://www.youtube.com/watch?v=8J87yIQwwlY
Στίχοι: Βάσω Αλαγιάννη
Μουσική: Βάσω Αλαγιάννη
Πρώτη εκτέλεση: Νίκος Παπάζογλου

Απόψε είμαστε κι οι δυο μας σιωπηλοί - ακόμα και οι λέξεις φοβήθηκαν τα χείλη
το ξέρω θα μου δώσεις ένα φιλί - και θα μου πεις να μείνουμε δυο φίλοι

Δε θέλω να 'μαστε ούτε φίλοι ούτε εχθροί - Θέλω να μη θυμάμαι
κι ούτε να ξέρω πού θα πας και ποια είναι αυτή - Θέλω ένα όνειρο μονάχα να 'ναι
κι όταν ξυπνήσω το πρωί να είσαι εκεί - για να μου πεις να μη φοβάμαι

Δώσ' μου λοιπόν το τελευταίο μας φιλί - και ας καπνίσουμε μαζί κι ένα τσιγάρο
και φύγε μη γυρίσεις να με δεις - δε θέλω να με βλέπεις να πονάω
Δε θέλω να 'μαστε ούτε φίλοι ούτε εχθροί - Θέλω να μη θυμάμαι
κι ούτε να ξέρω πού θα πας και ποια είναι αυτή - Θέλω ένα όνειρο μονάχα να 'ναι
κι όταν ξυπνήσω το πρωί να είσαι εκεί - για να μου πεις να μη φοβάμαι
http://www.youtube.com/watch?v=3C14EOkG4vM

Στίχοι: Δημήτρης Παπαχαραλάμπους
Μουσική: Σωκράτης Μάλαμας
Πρώτη εκτέλεση: Σωκράτης Μάλαμας
Φτερά δυο μέτρα έβγαλα - και θέλω να πετάξω
Πως θα ξεφύγω έλεγα - το δρόμο μου ν' αλλάξω

Που να σταθώ που ν' ανεβώ - στο πιο ψηλό κοντάρι
Και πριν να πέσω στο κενό - να δώσω μια να τιναχτώ - να φτάσω το φεγγάρι
Ρίζα στην άμμο έβγαλα - και θέλω να βλαστήσω
Στη τύχη χαμογέλαγα - για να μη βλαστημήσω

Πως να σταθώ να κρατηθώ - να κάνω την πατέντα

Και ακόμα δύναμη να βρω - για να φυτρώσω στο μπετό - να σπάσω τα τσιμέντα
http://www.youtube.com/watch?v=w0e9OcJ2Xnk

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΓΑΠΗΣΑΝ

ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΝΙΩΘΟΥΝ ΛΕΥΤΕΡΟΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια: