Στο χτίρι του ΄΄Σκούμπι''

 




Αρχές δεκαετίας 70 – καλοκαίρι.
 Στο χτίρι του σκούμπι –γειτονιά - κουτσομπολιό – γέλια . 
Πρωταγωνίστρια η λυγερόκορμη θια-Τασία νύφη νιατιώτισσα
παντρεμένη με τον Παναγιώτη τον Αμερικάνο.
 Δίπλα της με το παγούρι η κουμπάρα η θια-Θοδώρα νύφη
 γερακιώτισσα σύζυγος του κουμπάρου μπάρμπα-Γιωργάκη.
 Και οι δυό τους δεν ζουν πια –συγχωρεμένες νάναι …. 
Στην συνέχεια η Πετρούλα η συννυφάδα μου νύφη
 φεγκριώτισσα γυναίκα του Νίκου παιδιού του πεθερού μου
 του σπυροτσιβίλη, μόλις είχε έλθει από την Αυστραλία για διακοπές.
 Δίπλα η Ματαλιού γυναίκα του Μιχάλη του Μαλάτου.
 Παραδίπλα η αφεντιά μου χαμηλοβλεπούσα και μαυροφορούσα
 (πριν λίγα χρόνια είχα χάσει τον άντρα μου) 
κόντρα στα κλαρωτά των φιλενάδων μου. 
Σε πρώτο πλάνο η κόρη μου η Μαρία χαμογελαστή
 και η ανηψιά μου η Γιώτα της Πετρούλας (ίσα που φαίνεται)
 με το αλυσιδωτό βραχιολάκι και βέβαια ο παλιός φωνόγραφος
 της θια-Τασίας πάνω στο τραπέζι στο λιακό του σπιτιού μου.
και φωτογράφος ο γιος μου ο σπύρος -φοιτητής τότε.
 Εικόνες θύμησες παλιές που με κάνουν τα βράδια να μένω ξάγρυπνη.

γράφει η ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ  ΠΕΤΡΟΛΕΚΑ



Δεν υπάρχουν σχόλια: