Η ΑΔΜΗΕ, μόλις μία μέρα (!) πριν τη λήξη υποβολής προσφορών για την εκπόνηση των Μελετών που ανέφερα στο προηγούμενο κείμενό μου (Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και Μελέτη Αποτύπωσης Εδάφους), προέβη σε τροποποίηση των σχετικών Τευχών Προκήρυξης, και άλλαξε το εναλλακτικό σενάριο χάραξης, καταργώντας τον τερματικό σταθμό στη θέση «Βαρκό».
Αντί αυτού, προτείνει τερματικό σταθμό στη θέση «Παλιομάντρες».
Έτσι, η νέα χάραξη διέρχεται σε απόσταση 50 – 60 m από τον οικισμό «Άνω Καστανιά», οδεύει νότια, περνάει περίπου 200 m δυτικά του οικισμού «Βελανίδια» και καταλήγει στην παραλιακή θέση «Παλιομάντρες», μεταξύ Γεωπάρκου και φάρου Καβομαλιά.
Από τη νέα, εναλλακτική χάραξη επιβαρύνεται ολόκληρος ο ορεινός όγκος του Μαλέα με επιπλέον δίκτυο μεταφοράς περίπου 10 km (σύνολο 50 km) και βέβαια ανατρέπεται πλήρως το αναπτυξιακό μοντέλο της ευρύτερης περιοχής με οδυνηρές συνέπειες για τον τόπο.
Υ.Γ.: Το παρόν σημείωμα, που συνοδεύεται από σχεδιαστική απεικόνιση της κύριας και της εναλλακτικής χάραξης των γραμμών μεταφοράς, αποτελεί συμπλήρωμα των απόψεων που κατέθεσα με άρθρο μου για το θέμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου